donderdag 3 januari 2013

zoldertje in de stal

Inmiddels ligt het zoldervloertje van de stal er ook in. Deze ziet er zeker niet te netjes uit, zoals het hoort.
Dit was een heel karwei, maar met een mooi resultaat, al zeg ik het zelf!
Ik legde hem erin en toen kwam ik erachter dat je tegen de onderkant van het hardboard zat te kijken als je maar diep genoeg bukt. Dus toen die ook nog maar bekleed en balken ertegen geplakt.

Ik heb het zoldertje trouwens groter gemaakt dan dat deze origineel was omdat ik deze over de hele breedte van de stal wilde hebben. Maar ja, hoe kom je dan op de zolder?
Dus een luik gemaakt met natuurlijk een laddertje.

Nu nog het zoldertje "aankleden." Hier wil ik nog hooibalen hebben en zakken met graan, maar dat komt nog.
Momenteel ben ik bezig met het dak. Maar dat is voor een volgend logje.




3 opmerkingen:

  1. niet leuk dat hier de reacties niet terug te lezen zijn he! Maar zoals ik al op PPH kladblog schreef, in het echt is-ie nog mooier!

    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, vind ik ook heel erg jammern zo lijkt het net of niemand het leest.
    En dan nog dat robot gedoe...

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Blogger Ineke zei...

    Wat wordt dat een prachtige stal Jolinda!

    3 januari 2013 18:02
    Verwijderen
    Blogger Clari zei...

    Dat is een mooie vloer geworden. Moeilijk hé,.....om iets oud te maken. Maar hier is het goed gelukt.

    gr, CL.

    3 januari 2013 18:26
    Verwijderen
    Blogger Kitty de Leeuw zei...

    ziet er geweldig uit helemaal zoals je zou voorstellen dat het moet zijn

    3 januari 2013 18:56
    Verwijderen
    Blogger Jolande zei...

    Dat ziet er heel mooi uit.

    Groetjes van J.

    ps zou je voortaan je berichtjes een titel willen geven? (zie Misschien Helpt Het)

    3 januari 2013 21:

    BeantwoordenVerwijderen