donderdag 10 juli 2014

kussentje voor een keukenstoel in het Franse huis. deel 2.

En alweer is het de tiende van de maand! Wat gaat de tijd toch snel.
Ondanks dat, en het feit dat ik twee CAL dekens 1:1 en een 1:12 aan het haken ben, heb ik toch nog tijd gevonden om te borduren. Als ik eenmaal begin, kan ik er niet mee stoppen, zo gek is dat......

Daardoor ben ik dus al een stuk opgeschoten, dat motiveert echt.


Net zag ik de foto in het groot op de computer, en wat me opviel was dat je zo vergroot het verschil tussen de kleurtjes rose veel beter ziet, dan in het echt onder de loep.
Gelukkig zie je op een grote foto ook nog wel es leuke dingen en niet alleen de foutjes....


Zover was ik een maand geleden.

 


3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Jolinda, schiet toch lekker op hé?
    Iedere keer weer een stukje

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Jolande zei

    Je bent alweer een mooi stukje verder.
    Leuk dat je op de uitvergrote foto de kleurtjes zo goed kunt zien, inderdaad weer eens wat anders als de foutjes uitvergroot.

    Groetjes van J.
    10 juli 2014 22:32
    Helma zei

    Mooi borduurwerkje , Jolinda en lekker opgeschoten.

    Groetjes Helma
    10 juli 2014 22:35
    Kitty de Leeuw zei

    mooi borduurwerkje
    11 juli 2014 14:17
    Margriet zei

    Mooie kleurtjes en je bent weer een mooi stukje verder!
    12 juli 2014 09:16
    Ineke zei

    Dat wordt leuk, mooie kleurtjes ook!
    Ik ben er nog niet helemaal bij, want de 10e ben ik gewoon vergeten, terwijl ik wel al terug was van vakantie! Ik maak het vandaag goed, want ik heb wél geborduurd ;-)
    12 juli 2014 12:28
    Clari zei

    Wat ben je weer een stuk verder.
    Wat zal dat een mooie stoel worden.

    gr, CL.
    15 juli 2014 22:27

    BeantwoordenVerwijderen