maandag 25 augustus 2014

CAL deken(s).

Een paar maanden geleden ben ik aangehaakt met project CAL deken. Begin mei begon ik met de 1:1 deken, snel alles ingehaald en nu zitten we alweer bij week 34.

Deze is nu 58 cm en het project loopt tot november. Ik denk dat ik er nog een stuk extra aan haak.
En.... ik heb begrepen dat er volgend jaar weer zo'n soort haakproject zal zijn, dus dan doe ik weer mee!    

Toen ik eenmaal bij was, begon ik me te vervelen, dus maar weer naar de stad en katoen gekocht.  Ook met deze deken ben ik bij, maar helaas kan ik geen foto laten zien omdat ik die kado ga geven aan iemand en het moet een grote verrassing blijven.

Ik was al eerder een mini deken begonnen, maar die was niet naar mijn zin, dus weer opnieuw begonnen. Zo blijf ik lekker bezig......
Maar die trekt krom, dus ik denk dat ik twee toeren ga uithalen, de stersteek is iets te strak.


1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit Jolinda en ook ik ging mij vervelen want je bent zo klaar met de wekelijkse opdracht.
    Ben wel benieuwd wat ze in petto hebben.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen