woensdag 18 maart 2015

Gem(h)aakt voor de webshop.

Tijdens de beurs van okt in Rijswijk sprak ik met Thea af om een weer een nieuw spreitje te gaan haken.
Vlak daarna begon ik er ook mee, maar omdat ik met meer dingen bezig ben, deed ik er na een tijdje niets meer mee,  waarna het in het doosje op het tafeltje bij "mijn" plekje op de bank belandde. En uiteindelijk ruimde ik het op......
Maar tijdens de beurs in maart in Rijswijk bedacht ik me dat het zonde is om er niet mee verder te gaan. Maar als ik het spreitje dan af maak, moet het ook wel op een bedje liggen, een beetje opgemaakt, zeg maar.
Gelukkig had Thea een eenpersoonsbedje liggen. Dit heb ik geschuurd en wit geverfd, waardoor het spreitje (en het bedje) beter tot zijn recht komt.
Dus de laatste 1,5 week heel veel zitten haken, mijn polsen en vingers doen er pijn van, maar.... het moest af..... en het is gelukt!

Ik verkoop het spreitje voor E 20,

Een tijdje geleden plaatste mijn jongste zusje een tekst op Facebook mbt zussen. en aangezien ik al meer tekstborden ed heb, vond ik deze er ook goed bij passen. Dus weer achter de pc gaan zitten voor een mooi bordje. (niet zo moeilijk hoor).

Dit is te koop voor E1,50
Komend weekend staat www.minidoor.nl op de DHN show in Ulft.
Ik heb er al heel veel zin in!

1 opmerking:

  1. Echt mooi geworden Jolinda,
    Ik hoop dat je er iemand dit weekend blij mee kunt maken .
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen