dinsdag 28 april 2015

Aankopen vrijmarkt

Gisteren heb ik lekker samen met mijn zoon een paar uur over de vrijmarkt in Vlissingen lopen struinen.
Heerlijk vind ik dat altijd weer!
Op een gegeven moment was hij het beu, maar gelukkig zat zijn vriendje samen met zijn ouders en broertje er ook op een kleedje, dus ging Lucas naar hen toe zodat ik op het gemakje verder kon snuffelen.
Gelukkig kwam ik al snel een oventje tegen, daar wil ik Fimo ingaan bakken, nu doe ik dat altijd in de huishoudoven, maar aangezien Fimo toch een chemisch product is, wil ik dat graag gescheiden houden. Ik had al eerder een oventje gekocht, maar daar zat geen gradenknop op, dus alles verbrandde, er kwam zelfs rook uit het oventje!
Maar...... toen moest ik natuurlijk wel plaats gaan maken op mijn hobbykamer, dus maar weer een plank met boeken leeg gehaald en in een doos gedaan.
Ik denk dat ik volgend jaar toch ook maar weer es ga zitten met spullen op de vrijmarkt.....


Dat ding wat tegen het oventje ligt, is een massage handschoen, die gaat gesloopt worden om er parfumflesjes van te kunnen maken. Komt vast wel van pas, denk ik zo.
Lekker weer twee mooie boeken kunnen kopen, ik vind het heerlijk om s avonds in bed nog even te lezen.
De bey blade, horloge en de oranje leeuw heeft Lucas gekocht, (een bey blade is eigenlijk een tolletje, maar dan een moderne uitvoering).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten