donderdag 17 september 2015

Nog meer servies gemaakt.

Een tijdje voor de vakantie stond er op Facebook een filmpje om servies van Fimoklei te maken mbv bv potjes nagellak.
Een andere techniek dan die ik van Thea heb geleerd, maar ook wel heel leuk om te doen.
Op een rommelmarkt kocht ik een oventje die ik alleen voor Fimo gebruik. Die kon ik gelijk eens uitproberen. ( helaas was alles wat achterin de oven stond wat bruiner geworden, maar ik heb inmiddels alles geschilderd).


 De randjes heb ik gemaakt met oude sieraden of oorbellen die niet meer compleet zijn. Komen die ook nog eens van pas!
 
                                                                                    

Hieronder volgt de link van het you tube filmpje. Er is ook nog een filmpje waarin wordt uitgelegd hoe je koffiekopjes maakt. Die ga ik vast ook nog maken!

https://www.youtube.com/watch?v=7XMu0DLSXoM


                                                                         




 

1 opmerking:

  1. Wat heb je dat leuk bedacht Jolinda. Oude sieraden gebruiken voor leuke randjes.
    Ziet er goed uit wat je gemaakt hebt.
    groetjes, van Krin

    BeantwoordenVerwijderen