donderdag 22 oktober 2015

Workshop brocant kastje is klaar

Afgelopen week heb ik het workshopje van Crea Turen gemaakt, maar ik heb de houten ornamenten langs de lijst niet gebruikt omdat ik het te druk vond worden, en ik wilde het lijstje kunnen ophangen.

Ik kocht dit workshopje omdat ik het kastje en de print erg leuk vond en ik benieuwd was naar de techniek om een print op een kastje te krijgen. Dat weet ik nu dus en het is echt niet moeilijk!

Ook het oud maken ging heel makkelijk, heb er mijn eigen manier op gevonden, ging erg goed, en het effect is leuk!

3 opmerkingen:

  1. erg leuk geworden Jolinda, en ik vind m ook leuker zonder al die tierelantijntjes.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat hé Jolinda je eigen techniek ontwikkelen.
    Heel leuk geworden.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kastje is dat geworden Jolinda.
    Goed gelukt dat oud maken.

    BeantwoordenVerwijderen