dinsdag 24 november 2015

Gemaakt met het poppenhuisgroepje.

Via een facebookgroep waar ik al een tijdje lid van ben werd een nieuwe rubriek opgestart:
Knutselmaatje gezocht.

Ik vulde mijn naam en woonplaats in en al snel kwamen er twee reacties van Jacoline en Arlette.
Zo was het contact snel gelegd en ook een datum werd al op korte termijn gevonden.

Omdat het tegen Kerst loopt, hebben we een Kerstster gemaakt; ik had er thuis in de voorgaande jaren al eens twee gemaakt, dus kon ik dit mooi uitleggen.

Na een korte kennismaking en koffie en thee rondje begonnen we enthousiast met knutselen.

Arlette was nog niet helemaal klaar, maar zij ging savonds thuis nog verder en hij is nu wel af.
Ik had me vantevoren voorgenomen om foto's te maken, maar....... natuurlijk ben ik dat vergeten. Te druk met kletsen en werken!
Volgende maand gaan we een krans van kraaltjes maken.

2 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor zo'n groepje.
    Jammer dat ik te ver weg woon!
    groetjes, T

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is zeker jammer, zou wel gezellig zijn hoor!
      Kom je toch in Zeeland wonen....

      Verwijderen