zaterdag 5 maart 2016

Krokussen.

Afgelopen donderdag hadden we weer afgesproken met ons poppenhuisgroepje. Helaas kon Jacoline er niet bij zijn, dus waren Arlette en ik met zijn tweetjes.

We zijn nog steeds bezig om bloemetjes te maken, en vandaag begonnen we met krokussen. Arlette had bloembakjes gemaakt en ik kreeg er gelijk een. Dus daar passen mooi de krokussen in.
Leuk bakje, Arlette!

Ik was op het eind van de middag bijna klaar, mistte alleen nog wat kleur, maar dat heb ik thuis nog weer even gedaan.

O, laat het voorjaar maar komen!

Gisteren heb ik mijn markthuisje weer eens tevoorschijn gehaald en op een andere plaats gezet. Toen zag ik dat ik toch al een aantal bloemen en planten heb gemaakt: narcissen, roosjes, hyacinten, vetplanten, en een aantal andere attributen. (het wordt een bloemen/ woonwinkel).

Leuk om alles weer eens te zien en het op zijn plek te kunnen zetten:  ik had alles in bakjes gestopt. Wie weet ga ik er binnenkort mee verder.......

2 opmerkingen:

  1. OH, en als je klaar bent met de bloemen kun je je helemaal uitleven op de woon-snuisterijtjes...... Lekker vol stoppen die winkel.... Leuk!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat heel vrolijk, die paarse krokussen in dat bakje. Het randje dat je later bij de bloemen hebt geverfd, staat ook erg leuk.
    De combi bloemen- en woonwinkel biedt gewoon mogelijkheden :)

    BeantwoordenVerwijderen