dinsdag 31 januari 2017

Gemaakt met ons miniaturengroepje.

Gistermiddag hebben we met ons miniaturengroepje weer samen geknutseld.
We hebben besloten om verder te gaan met een klein tuintje in een kijkkastje. In een van de P en M's stond een tafereeltje met een raam, tuinbank, potten met planten ed en daar zijn we afgelopen jaar een paar keer mee aan de slag gegaan.

Helaas heb ik er bijna niets over geschreven, maar daar ga ik nu verandering in aanbrengen, hoor!

De bank die ik heb gemaakt, ziet er niet uit; we hebben deze van karton gemaakt, maar ik vind m zo lelijk dat ik die niet eens wil laten zien.
Die ga ik as week dus opnieuw maken.

Gisteren zijn we met een bezem bezig geweest; maar we hadden niet genoeg haren, dus die is ook nog niet af.

Nu hebben we afgesproken dat we de bezem thuis verder afmaken en Wil en Arlette gaan op zoek naar een kastje om het tafereeltje in te maken. ( ik heb dit een paar weken geleden al gekocht; kwam ik tegen bij de Xenos).


Degenen die mij kennen, zullen begrijpen dat die roze klep niet roze zal blijven, die wordt wit!


Dit is een voorbeeldje, had deze eerst in mijn hoofd, totdat de laatste Pen M binnenkwam en deze erin stond:

Dus: wordt vervolgd!


2 opmerkingen:

  1. Preciosos elementos de jardín la última foto con el gato, el caldero y escobón fantásticos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, dat je meer over het tuinproject gaat schrijven. Ik ben benieuwd hoe jouw bezem wordt/geworden is. Volgende keer wel even meenemen natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen