woensdag 24 mei 2017

Zomerkastje.

Vanmorgen hebben Wil, Arlette en ik sinds 5 weken weer kunnen afspreken; soms word je erg door het gewone leven in beslag genomen.....

We hadden afgesproken dat we vandaag met de deur gingen beginnen; we hadden alle drie de afgelopen weken thuis niets aan het project gedaan.

Arlette en Wil begonnen met de deur  zelf; ik koos ervoor om eerst de omlijsting te doen. Dus goed meten en kijken naar de deur die ik uit het Franse huis heb mee genomen.

Ha, en de eerste poging beviel me al gelijk niet; de sponning kwam te hoog te liggen ( had geen rekening gehouden met het feit dat deze deur in een muur ligt en niet erop......
Dus alles weer los gehaald en opnieuw begonnen, en nu bevalt het me beter.

Uiteindelijk heb ik dus alleen de sponning gemaakt en niet de eigenlijke deur, maar dat komt de volgende keer!




en... het voorbeeld.

2 opmerkingen:

  1. Leuk je kastje Jolinda.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gepuzzel was het, hé? Maar wel een goed gevoel als het dan lukt xD
    Je kastje ziet er al leuk uit met allerlei spulletjes erin!

    BeantwoordenVerwijderen