zaterdag 10 februari 2018

Merklap van mijn oma, deel 11

Nou, al ben ik de afgelopen maand meer bezig geweest met haken; toch ben ik met mijn borduurwerk ook wel opgeschoten.
Ik neem het morgen mee naar de beurs in Rijswijk, maar nee Thea J, ik heb m niet afgekregen.
Ik beloof bij deze dat het af is met de najaarsbeurs.

 De naam van mijn oma borduren vond ik leuk en apart.
Maar ook het idee dat zij dit borduurde toen ze een jaar of tien was en ik dit zoveel jaren ook doe, precies hetzelfde, maar dan in het klein!
Toch wel een verschil he?

3 opmerkingen:

  1. Het wordt echt mooi Jolinda, ik ga je houden aan je belofte...
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Moet bijzonder zijn de naam van je oma te borduren. Ik hoop het in het najaar in het echt te kunnen bewonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, Jolinda....ik ga mijn borduurwerk ook weer eens opzoeken. had het met de kerstdagen i de kast gestopt en het ligt er nog.
    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen